Frank Spronk

Frank Spronk

Frank Spronk: eigenaar en oprichter Impro Marketing

Frank is een geboren en getogen Brabander die houdt van gezelligheid en een biertje op z’n tijd. En hij heeft een aanpakkersmentaliteit: “Niet lullen, maar poetsen!”

Achtergrond

Na een carrière in de consumentenelektronica (12 jaar bij Philips en 4 jaar retailervaring bij Kijkshop) is Frank in 2009 gestart met Impro Marketing. “In die periode was de marketingwereld sterk aan het veranderen, waardoor internet en onlinemarketing steeds meer een hoofdrol gingen spelen. Het was echter nog niet helder hoe de verschillende onlinemarketinggebieden invloed op elkaar konden uitoefenen”, zegt Frank.

Om hier beter inzicht in te krijgen heeft Frank het Internetbouwstenen groeimodel ontwikkeld. Met dit model wordt de samenhang en beïnvloeding tussen de verschillende gebieden zichtbaar wordt. Ook laat het zien hoe je hier als bedrijf mee kunt groeien.

Groei door verbetering

Groeien is voor Frank erg belangrijk. Zowel zakelijk als privé gelooft hij dat je uit iedere gebeurtenis, zelfs een negatieve, een les kunt leren. En die les kun je gebruiken om weer verder te komen en te groeien.

“Ik geloof dat er altijd wel ruimte is voor verbetering en dat dit een continu proces is. Groei komt echter niet vanzelf. Je hebt aanpassingsvermogen nodig en je moet flexibel zijn om bestaande situaties los te kunnen laten”, aldus Frank Spronk. Zijn bedrijf heet dan ook niet voor niets Impro Marketing: Impro verwijst naar het Engelse improvement, dat verbetering betekent.

Samen ontdekken

“Vaak gaat het er ook om dat je zelf ontdekt wat er ontbreekt. Dit kun je zichtbaar maken door bijvoorbeeld samen met een klant out of the box te denken”, zegt Frank. “Het achternalopen van wat anderen bedacht hebben heeft daarom ook niet altijd zin. Ieder project is uniek in zijn soort en vraagt om een individuele, creatieve aanpak, zodat je samen tot de juiste oplossing kunt komen.”

Resultaatgericht

Als ondernemer neemt Frank graag zelf de touwtjes in handen en voert hij de regie over een project. Maar als het project gerealiseerd is moet het wel op eigen benen kunnen staan.

Waar Frank blij van wordt? “Dat is als een uitgevoerd plan in de praktijk ook het gewenste resultaat oplevert én als de klant er tevreden mee is.”

Kennismaken met Frank

Wil je meer weten over wat een samenwerking met Impro Marketing en Frank inhoudt? Bel hem dan op 06 – 12 78 49 01 voor een afspraak.

Contact

Impro Marketing

Ericssonstraat 2
5121 ML Rijen
The Netherlands

+31 (0) 13 – 302 9001

error: Content is protected !!