Masterclass Online Marketing


online marketing workshop

Masterclass Online Marketing 2019

Datum: woensdag 30 oktober 2019
Locatie: Crown Business Center, Ericssonstraat 2, 5121 ML, Rijen, Aeroparc Gilze-Rijen.

Bestel hier de vouchers voor de Masterclass Online Marketing

Hoe word je vindbaar op internet?

Het wordt steeds drukker op internet en daardoor steeds moeilijker voor bedrijven om goed gevonden te worden. Het hebben van een website alleen is niet meer voldoende. Om goed gevonden te worden zijn meer bouwstenen nodig. Voor bedrijven waarbij een website geen hoofdrol speelt in de bedrijfsvoering is het vaak lastig om voldoende tijd vrij te maken voor de website en de kennis op peil te houden.

Impro Marketing helpt om de online vindbaarheid van uw bedrijf te verbeteren. Een eerste stap daarbij is de deelname aan onze Masterclass Online Marketing waarbij de Internetbouwstenen centraal staan op 30 oktober 2019. Tijdens deze Online marketing Masterclass leert u hoe uw website beter vindbaar wordt. De verschillende internetbouwstenen (techniek & design, autoriteit, SEO en SEA) worden uitgebreid besproken.

Tijdens deze online marketing Masterclass wordt verder uitgelegd wat de onderlinge samenhang tussen de bouwstenen is die noodzakelijk is voor een goede online vindbaarheid.

Programma Masterclass Online Marketing:

Internet en vindbaarheid:
– situatieschets van huidige rol van internet
– waar komen bezoekers vandaan

Het pad van een klant:
– hoe het traditionele AIDA marketing model vertaald kan worden naar internet
– slim inspelen op het pad van de klant

De vier bouwstenen:
– wat zijn de 4 bouwstenen
– verdieping per bouwsteen wat het inhoud
– de onderlinge samenhang en wisselwerking

Een Online Marketing plan maken:
– wat kun je verwachten als je aan bepaalde bouwstenen gaat werken?
– hoe lang duurt het voor het resultaat oplevert?
– stappen en volgorde van een online marketing plan
– wat gaat er meestal mis met een online marketing plan?

Het juiste podium kiezen:
– actief of passief, de noodzaak van branding
– welk verhaal ga je vertellen
– doelgroeponderzoek en segmentatie
– het 3 H model voor een effectieve online marketing campagne

Take Aways:
– aantal gratis tools om zelf metingen te kunnen doen aan websites
– stappenplan voor eigen gebruik
– gelegenheid om eigen case te bespreken

Na afloop is er de mogelijkheid om na te praten met een hapje en een drankje.

14.00 – 14.30 uur: Ontvangst in de “Alexander Graham Bell” zaal
14.30 – 16.30 uur: Masterclass in de “Alexander Graham Bell” zaal
16.30 – 17.30 uur: Hapje & Drankje in De Wing.

Het inschrijfgeld voor deze Masterclass bedraagt € 49,95 en er is een maximum aantal inschrijvingen van 15 deelnemers.
Dit om iedereen individueel voldoende begeleiding te kunnen geven in het toepassen van de kennis op de eigen online activiteiten.

 

Bestel hier de vouchers voor de Online marketing Masterclass

 

Voor de eigen website kan een website check worden uitgevoerd en de resultaten hiervan worden besproken. Dit is een service van Impro Marketing waarbij de website van het bedrijf wordt beoordeeld op een aantal punten, een seo check wordt gedaan, de grootste internet concurrenten in kaart worden gebracht en verbeterpunten worden meegegeven. Aan de hand van deze website analyse wordt een plan opgesteld, waarbij activiteiten worden toegekend aan de vier bouwstenen (techniek & design, autoriteit, SEO en SEA).

 


Recensies:

“In een middag de do’s en vooral don’ts leren van online marketing volgens een bouwsteen methode, is mijn samenvatting van de interessante masterclass van Impro.”
Erik in ’t Groen
Business Development Manager
Batenburg Mechatronica

“Ik dacht dat alleen SEO de oplossing was, maar er blijkt veel meer te zijn! SEO is slechts een onderdeel.
Vooraf maakte ik veel gebruik van ‘wat op internet werd verteld’, nu kan ik aan de slag met tools die mij direct inzicht geven.”
Veronique Eijkemans
Van de Laar | Van Efferen Studio’s

“Er is nog veel meer mogelijk met je website dan dat ik vooraf bedacht had. De noodzaak om de website aan te passen is groter geworden en wij zullen daar bedrijfsbreed prioriteit aan moeten stellen.”
Herold Bassa
Story Groep waar zekerheid begint

“De masterclass geeft een gestructureerd beeld van de zaken die een rol spelen bij het opzetten en uitvoeren van online marketing. Door het betere inzicht kun je makkelijker de vertaalslag maken naar oplossingsrichtingen in de dagelijkse praktijk en zie je dus weer nieuwe mogelijkheden. Er was een prima sfeer tijdens de masterclass, mede door de manier van presenteren. Door de groep relatief klein te houden was er daarnaast ook voldoende ruimte voor eigen vragen.”
Frans de Koning
The Body cover group

“Bevestiging dat ik op de goede weg bezig ben met online marketing die ik al doe en daarnaast veel nieuwe tips waar ik mee aan de slag kan gaan. Doordat de groepen niet te groot zijn is er voldoende ruimte voor eigen vragen, er kan dan op sommige onderwerpen dieper in gegaan worden als daar behoefte aan is.”
Madelon Elderkamp
Huisdierservice Snickers

“Wat heeft de Masterclass voor mij opgeleverd? Ideeën om meer klanten te trekken en gerichter kijken naar de mogelijkheden om klanten aan te trekken. En dat je in contact komt met andere mensen die hetzelfde doel hebben en zo weer contacten op doet.”
Jolanda van Reulen
Praktijk Spiro

“Ik heb geleerd hoe belangrijk het is dat je website goed in elkaar zit en ik heb meer inzicht gekregen hoe Google werkt. Je moet stap voor stap een campagne opzetten en het duurt even voor je resultaten ziet. Deze masterclass kan ik zeker aanraden.”
Ingrid Adriaensen
Beauxx

Contact

Impro Marketing

Ericssonstraat 2
5121 ML Rijen
The Netherlands

+31 (0) 13 – 302 9001

error: Content is protected !!