SEA


SEA Google AdWords

De afgelopen 10 jaar is er heel veel veranderd in consumentengedrag.
Traditionele marketing methoden en kanalen zijn minder effectief geworden maar er zijn ook nieuwe bijgekomen zoals social media en allerlei internet toepassingen.
Hoe bepaal je nu wat de beste betaalde promotie campagnes zijn voor jouw product of bedrijf?

Google AdWords is de belangrijkste betaalde advertentie methode online

Afgelopen jaren hebben we heel veel verschillende betaalde advertentiemethoden en kanalen kunnen inzetten voor onze klanten.
Er zijn veel bruikbare en betaalbare methodes gebleken, maar Google AdWords is nog steeds de methode die het meeste rendement oplevert.
Daarom adviseren wij iedereen om altijd minimaal Google AdWords in te zetten om nieuwe klanten binnen te halen.

Wij hebben jarenlange ervaring in het opzetten en managen van business to consumer en business to business campagnes. Ook voor diverse branches en zowel in Nederland, Europa en zelfs wereldwijd.
De kunst daarbij is om zo gericht mogelijk te adverteren en continue de campagnes te beoordelen en te verbeteren.

Google AdWords bestaat uit verschillende methoden

Onder deze verzamelnaam AdWords heeft Google in de afgelopen 10 jaar verschillende tools toegevoegd.
De meest gebruikt zijn; tekstadvertenties voor zoekopdrachten (Search netwerk), banners op websites (Display netwerk), shopping voor producten.

Een andere tool heet remarketing, waarbij u na het bezoeken van een site nog allerlei relevante advertenties te zien krijgt voor een bepaalde periode.

En sinds kort is ook Youtube geïntegreerd in Google AdWords zodat ook met video en advertenties klanten kunnen worden aangetrokken.

Welke methodes het meest bruikbaar zijn is afhankelijk van de branche en het product, wij adviseren u hier graag over.

Speel in op het aankoopproces van een klant

Behalve alleen op de naam van een product of dienst te adverteren, kunt u er ook voor kiezen om al eerder in het aankoopproces een klant te benaderen.

De kern is om het verhaal te achterhalen wat een koper interessant vindt en dat gaat verder dan alleen de productspecificaties.
Een AdWords campagne kan helpen klanten op het juiste moment, op de juiste locatie en op het juiste apparaat te benaderen.

Onderstaand staat schematisch wat de stappen zijn van een aankoopproces waarbij uw product het beginpunt van het proces is:

Promotie Campagne

sea

d.m.v. de gratis Website Check

sea

d.m.v. de online marketing masterclass

sea

Bel ons voor directe hulp!

Contact

Impro Marketing

Ericssonstraat 2
5121 ML Rijen
The Netherlands

+31 (0) 13 – 302 9001

error: Content is protected !!