Online Marketing de nieuwe manier van adverteren


online marketingHet wordt steeds drukker op het internet en daardoor wordt het steeds moeilijker voor bedrijven om gevonden te worden. Bovendien wordt internet steeds belangrijker ten opzichte van traditionele media. Sinds 2016 wordt er meer geld uitgegeven aan online marketing dan aan alle traditionele marketing samen.
Maar hoe zet u internet goed in? Hoe zorgt u ervoor dat uw website de gewenste resultaten oplevert?
Impro Marketing kan hierbij helpen, om zo de online vindbaarheid van uw bedrijf te verbeteren door middel van online marketing. Wij zorgen voor meer bezoekers op uw website, relevante bezoekers die klant willen worden van uw bedrijf. Wij zullen daarbij zoveel mogelijk met uw bestaande middelen gaan werken, tenzij blijkt dat deze het bezoek aan de website belemmeren. Door een intensieve samenwerking met u aan te gaan, dragen wij kennis van online marketing over.

Het Internetbouwstenen groeimodel

Om meer klanten te krijgen met online marketing, hebben wij een groeimodel ontwikkeld: De internetbouwstenen.
Dit model bestaat uit vier bouwstenen, die de basis vormen voor een goed vindbare website. Techniek & design, autoriteit, SEO en SEA zijn de benodigde bouwstenen voor een goede online vindbaarheid.

online marketing door middel van de vier internetbouwstenen

De vier bouwstenen van online marketing

Wat houden deze termen in?

  • Techniek & Design: hoe ziet uw website eruit en wat is de techniek achter uw website? Is uw website gebruiksvriendelijk en kunnen robots van zoekmachines uw site goed doorzoeken?
  • Autoriteit: net zoals in het echte leven, bouwt u ook online een reputatie op. Deze wordt versterkt door andere websites die een link naar uw website plaatsen. Op deze manier krijgt uw website meer autoriteit.
  • SEO: is uw website zo optimaal mogelijk ingericht om gevonden te worden via zoekmachines?
  • SEA: dit is betaald adverteren op internet. Dit kan op verschillende plaatsen, bijvoorbeeld via Google AdWords.

De volgende stap in het Internetbouwstenen model is om in kaart te brengen hoe uw huidige website ervoor staat en wat hieraan verbeterd kan worden. Vervolgens kunnen per bouwsteen de verbeterpunten geïmplementeerd worden, om meer resultaten te behalen met uw website. Wanneer u niet tevreden bent over uw huidige website, bieden wij ook de mogelijkheid om een nieuwe website te laten maken.
Meer uitleg over dit groeimodel kunt u krijgen in onze workshop De bouwstenen van internet of bel voor een afspraak.

 

Hoe helpen we u om meer resultaat te behalen met uw website?

We stellen een verbeterplan op om stap voor stap een beter resultaat te kunnen behalen. Om dit verbeterplan op te stellen is het belangrijk om inzicht te krijgen in uw bedrijf. Impro Marketing doorloopt daarom de volgende stappen met u:

  1. Website check
    Allereerst wordt uw website geanalyseerd, hoe staat uw website ervoor en wat kan beter?
  2. Wie is uw klant en wat zijn uw doelen?
    Wat wilt u dat het pad is van een klant op uw website?
  3. Techniek & Design
    Vervolgens worden de technische aspecten van uw website bekeken, kunnen zoekmachines uw site goed vinden? En sluit daarnaast het design aan bij uw bedrijf?
  4. Zoekmachine optimalisatie (SEO)
    Is uw site goed ingericht voor uw belangrijkste producten of diensten?
  5. Zoekmachine adverteren (SEA)
    Maakt u reeds gebruik van de mogelijkheid om te adverteren op internet?
  6. Autoriteit
    Helpt het netwerk van uw bedrijf mee om uw vindbaarheid te vergroten?

Op 6 bovenstaande vragen kunnen wij samen met u het antwoord formuleren. Alle antwoorden samen vormen de basis van een plan om uw klanten via internet beter te bereiken. Voor ieder bedrijf is dit anders, hierdoor bieden we altijd maatwerk. Uit ervaring weten wij dat deze aanpak werkt en altijd resultaat oplevert.

Wij willen u en uw bedrijf eerst goed leren kennen voordat wij een project voorstellen, om zo zeker te weten dat het ook succesvol gaat worden. Wij komen vanuit Rijen graag bij u op bezoek om kennis te maken en uw bedrijf beter te leren kennen.

 

De specialiteiten van Impro Marketing zijn:

  1. Online marketing, zoals optimalisatie voor zoekmachines (SEO) en advertising met Google AdWords (SEA)
  2. Combinaties van online activiteiten met bestaande marketingmiddelen zoals nieuwsbrieven, advertenties of beurzen
  3. Websites opzetten
  4. Integratie en overdracht van kennis en vaardigheden op het gebied van internet marketing

online marketing online marketing online marketing

Contact

Impro Marketing

Ericssonstraat 2
5121 ML Rijen
The Netherlands

+31 (0) 13 – 302 9001

error: Content is protected !!