Op 13 februari 2019 organiseer ik weer een nieuwe Masterclass Online Marketing. Tijdens deze masterclass geef ik jou inzicht in de verschillende aspecten van online marketing.
We gaan het natuurlijk hebben over de vindbaarheid van jouw website op het drukke web. Ben jij je wel bewust wat er nodig is voor een goede website om vindbaar te zijn? En dat dit niet alleen draait om de juiste SEO maar ook boijvoorbeeld op technisch gebied? Ik werk met een aantal bouwstenen (SEO, SEA, autoriteit en techniek en design) om de perfecte online marketing neer te zetten. Ik geef je dus ook een kijkje in de keuken van Impro Marketing. Ook vertel ik meer over het maken van een marketingplan. Niet alleen het maken er van, maar ook wat het inhoud is en hoelang het duurt voor dat zo’n plan effect heeft op je resultaten. Natuurlijk geef ik je ook een paar handige tools mee zodat je zelf je metingen kunt doen, een stappenplan kunt maken en krijg je de gelegenheid om je eigen case ter sprake te brengen.
Waarom is het verstandig om deel te nemen aan deze masterclass?
Laten we beginnen met dat je wellicht niet de volledige achtergrond kent van online marketing. Wat houdt het in? Is het veel werk? Kan ik het zelf of heb ik een professional nodig? Op al deze vragen zal je tijdens de masterclass antwoord krijgen. Ik zal je wegwijs maken in online marketing. Hoe maak je bijvoorbeeld een goed stappenplan? Wat kan er mis gaan? Na deze masterclass ga je in elk geval de deur uit met voldoende informatie over online marketing en hoe je het moet gebruiken. Dit is overigens ook terug te lezen in de recensies die eerdere deelnemers hebben geschreven.
Ben jij al overtuigd dat je dit niet mag missen?
Mocht je nog niet volledig overtuigd zijn, houd de website in de gaten voor de teaser van deze masterclass. Daarnaast zijn de kosten voor deze masterclass slechts €49,95 inclusief een hapje en een drankje na afloop. Er zijn maximaal 15 deelnemers zodat jouw eigen verhaal ook aan bod kan komen. Hoef ik jou niet verder te overtuigen? Meld je dan nu aan!
Content, wat is dat nu precies? Waar is het goed voor en waarom heb je het eigenlijk nodig op je website? Het zijn vast vragen die je jezelf wel eens hebt gesteld. Gelukkig kan ik je het antwoord geven op deze belangrijke vragen.
Social media is niet meer weg te denken in ons leven. En inmiddels is het ook niet meer weg te denken uit het bedrijfsleven. Social media marketing is tegenwoordig ontzettend belangrijk voor je branding en autoriteit. Vandaag wil ik het hebben over hoe je social media het beste kunt inzetten voor je bedrijf. Hoe je social media moet aanmaken en instellen, sla ik even over. Ik ga er vanuit dat je al wel accounts hebt aangemaakt, alleen nog niet weet hoe je deze optimaal kunt gebruiken. Wil je weten hoe je je social media optimaal kunt inzetten? Lees dan snel verder!
Jij belandt op dit artikel omdat je natuurlijk zo goed mogelijk vindbaar wilt worden op het wereld wijde web. Met de enorme concurrentie op internet is het soms best lastig om vindbaar te zijn voor je potentiële klanten. Gelukkig kan ik je op weg helpen met 5 online marketing tips. Lees snel verder om je online vindbaarheid te verbeteren!
Goed gevonden worden in Google hangt samen met een aantal onderdelen. Het zoekwoorden onderzoek is hét fundament waarop jij al jouw volgende onderdelen indeelt, het is dus een belangrijk onderdeel van je SEO. Het zoekwoordenonderzoek geeft inzicht in de woorden waarop jij gevonden wilt worden. En daarmee is dit de kortste weg naar jouw klant.
De naam verklapt het al: het is een onderzoek naar de woorden die jouw klant gebruikt wanneer hij of zij zoekt naar producten of diensten, die jij met jouw bedrijf aanbiedt. Je krijgt met dit onderzoek een goed beeld van de woorden die het meest belangrijk voor jou zijn.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt.Ok